Εξωτερικός Πωλητής

Η προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, ως αποτέλεσμα της παραγωγικής ή
εμπορικής – εισαγωγικής διαδικασίας μιας επιχείρησης, σχετίζεται άμεσα με τη λειτουργία των πωλήσεων που επάξια εκπροσωπείται από τον Εξωτερικό Πωλητή. Ο Εξωτερικός Πωλητής αναλαμβάνει το ρόλο της προώθησης και της επιχειρηματολογίας αναφορικά με τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα-οφέλη του προϊόντος με απόλυτο στόχο τη σωστή και ολοκληρωμένη πώληση του. Είναι ο σημαντικός συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην επιχείρηση που εκπροσωπεί και στον πελάτη Είναι εκείνος που «εξαντλεί» την στρατηγική διατήρησης, ανάπτυξης και μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων πωλήσεων που αναμένεται από αυτόν.
Το σεμινάριο «Εξωτερικός πωλητής» δίνει τις βασικές γνώσεις και τις δεξιότητές
των υποψηφίων στον τομέα της πώλησης

Διδακτικές Ενότητες

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες 3 ενότητες:
• Διερεύνηση το πελατολογίου και προγραμματισμός πωλήσεων
• Υλοποίηση της διαδικασίας της πώλησης
• Έλεγχος κίνησης του πελατολογίου και παροχή feedback στην επιχείρηση

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο «Εξωτερικός πωλητής» αφορά τους επαγγελματίες με κατάλληλη εξειδίκευση στο αντικείμενο ή όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και το επαγγελματικό τους πεδίο. Αφορά κατά βάση Υπηρεσίες και Επαγγέλματα του Οικονομικού Κλάδου, Εμπόριο, Πωλήσεις, Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών, Εξυπηρέτηση Πελατών.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Ο/η καταρτιζόμενος/η μετά το πέρας του σεμιναρίου, λαμβάνει βεβαίωση παρακολούθησης με δυνατότητα πιστοποίησης, κατόπιν εγκεκριμένων εξετάσεων.

Share it!