Υπεύθυνος Marketing Τροφίμων

Στις μέρες μας αγροτικός κλάδος και ο κλάδος των τροφίμων γενικότερα αποτελεί νευραλγικό τομέα της οικονομίας με μεγάλες προοπτικές. Τα αγροτικά προϊόντα και τατρόφιμα είναι η βάση της οικονομίας της χώρας και η προώθησή τους μπορεί να δώσει ώθηση και νέες προοπτικές στην οικονομία της χώρας και κατ’ επέκταση μεγάλες προοπτικές στις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το αντικείμενο. Οι σημαντικοί αυτοί τομείς της οικονομίας πολλές φορές θεωρείται ότι υστερούν στην υιοθέτηση νέων τεχνικών διοίκησης και Marketing.
Γίνεται λοιπόν κατανοητό γιατί το Marketing Τροφίμων αποτελεί το εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων ΄των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο γεγονός που συνεπάγεται, εφόσον αυτό είναι αποτελεσματικό, και με αύξηση των κερδών τους.

Διδακτικές Ενότητες

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες 5 ενότητες:
• Αγροτικά προϊόντα και τρόφιμα
• Στρατηγικός σχεδιασμός επιχείρησης παραγωγής αγροτικών προϊόντων & τροφίμων
• Βασικές εννοείς μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων και τροφίμων
• Ανάλυση λειτουργιών μάρκετινγκ και κανάλια εμπορίας και διάθεσης αγροτικών προϊόντων και τροφίμων
• Ειδικά θέματα μάρκετινγκ

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο “Υπεύθυνος Marketing Τροφίμων” αφορά τους επαγγελματίες με κατάλληλη εξειδίκευση στο αντικείμενο ή όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και το επαγγελματικό τους πεδίο. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε άτομα που ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με τον κλάδο των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, απόφοιτοι σχολών οικονομίας και διοίκησης, τροφίμων ή εμπορίας και διαφήμισης, επαγγελματίες του χώρου και όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους σε αυτόν τον τομέα.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Ο/η καταρτιζόμενος/η μετά το πέρας του σεμιναρίου, λαμβάνει βεβαίωση παρακολούθησης με δυνατότητα πιστοποίησης, κατόπιν εγκεκριμένων εξετάσεων.

Share it!