Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου

Το ΙΕΚ VOLTEROS, αντιλαμβανόμενη το γεγονός ότι η ποιοτική εξυπηρέτηση των τουριστών από το Τμήμα Υποδοχής Καταλυμάτων αποτελεί απαραίτητο συστατικό για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και εκπονεί το εν λόγο σεμινάριο.
Το Σεμινάριο καλύπτει το σύγχρονο ξενοδοχειακό προϊόν και αποτελεί ισχυρό εφόδιο στην τουριστική αγορά, πιστοποιώντας τις γνώσεις και την ικανότητα των κατόχων του στην παροχή υπηρεσιών στην πρώτη γραμμή των τουριστικών μονάδων.

Διδακτικές Ενότητες

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες 11 ενότητες:
• Ξενοδοχειακή διοίκηση και βασικές αρχές λογιστικής
• Το τμήμα υποδοχής
• Υπηρεσία υπνοδωματίων
• Κρατήσεις
• Αφίξεις
• Τήρηση λογαριασμών
• Αναχωρήσεις
• Ταμείο
• Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών
• Διαχείριση παράπονων
• Νέες τεχνολογίες και υπηρεσία υποδοχής

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ενεργούς υπαλλήλους υποδοχής σε ξενοδοχειακή μονάδα, σε Πτυχιούχους Σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων, καθώς και σε ενεργούς υπαλλήλους ξενοδοχειακής μονάδας που εργάζονται σε θέσεις διαφορετικές από το front office ή που επιθυμούν να εργασθούν στο τμήμα υποδοχής. Επίσης, απευθύνεται σε άτομα που δουλεύουν εποχιακά σε ξενοδοχειακές μονάδες(αυτοδίδακτοι) και που με αυτό το σεμινάριο θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους. Τέλος, απευθύνεται σε τελειόφοιτους λυκείου ή ανέργους κάθε ηλικίας.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Ο/η καταρτιζόμενος/η μετά το πέρας του σεμιναρίου, λαμβάνει βεβαίωση παρακολούθησης με δυνατότητα πιστοποίησης, κατόπιν εγκεκριμένων εξετάσεων.
Έπειτα ο υποψήφιος θα έχει τη δυνατότητα:
• Σχεδιασμού υπηρεσιών υποδοχής & εξυπηρέτησης καταλυμάτων
• Οργάνωσης και δημιουργίας της ιδανικής αναλογίας προσφοράς υπηρεσιών ανά πελάτη
• Διαφοροποίησης των τουριστικών προσδοκιών με την κατάλληλη δημιουργία προϊόντων με στόχο την ικανοποίηση των τουριστών
• Ανάλυσης και άσκησης των βασικών πλαισίων εργασίας στην υποδοχή
• Εφαρμογής και αξιολόγησης στην τιμολόγηση των υπηρεσιών

Share it!