Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου/Κρατήσεων

Ο εκπαιδευόμενος στο σεμινάριο “Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου/Κρατήσεων” θα είναι σε θέση να γνωρίζει:
• Την τουριστική βιομηχανία και το τμήμα υποδοχής
• Τους τύπους τουριστικών καταλυμάτων
• Τις διακρίσεις των τουριστικών επιχειρήσεων
• Ότι η συμβολή του στην εικόνα που θα σχηματίσει ο πελάτης για την τουριστική επιχείρηση είναι αδιαμφισβήτητα σημαντική
• Όλους τους τύπους και τα συστήματα κρατήσεων
• Να παρακολουθεί τις κρατήσεις
• Τις βασικές αρχές επικοινωνίας
• Τα αγοραστικά κίνητρα και τη διαδικασία λήψης της απόφασης αγοράς από τον πελάτη
• Τους τύπους πελατών και τους τρόπους αντιμετώπισής τους
• Σωστά την τηλεφωνική επικοινωνία ως βασικό εργαλείο για την επίτευξη του στόχου του
• Τις προϋποθέσεις για το κλείσιμο μιας συμφωνίας
• Διαχείριση των τυχόν προβλημάτων

Διδακτικές Ενότητες

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες 5 ενότητες:
• Τουριστική βιομηχανία/τμήμα υποδοχής
• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Κρατήσεις
• Τεχνικές αύξησης πωλήσεων
• Έκδοση εισιτήριων

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο “Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου/Κρατήσεων” απευθύνεται σε υφιστάμενους υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων/κρατήσεων ξενοδοχείων και άλλων τουριστικών επιχειρήσεων. Επίσης απευθύνεται και σε έμπειρους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου στο συγκεκριμένο επάγγελμα και σε όποιον επιθυμεί να πιστοποιήσει τις γνώσεις του στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Ο/η καταρτιζόμενος/η μετά το πέρας του σεμιναρίου, λαμβάνει βεβαίωση παρακολούθησης με δυνατότητα πιστοποίησης, κατόπιν εγκεκριμένων εξετάσεων.

Share it!