Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης Πελατών

Ο εκπαιδευόμενος στο σεμινάριο “Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης πελατών” θα είναι σε θέση να γνωρίζει:
• Την τουριστική νομοθεσία σε βασικές συναλλαγές με τουρίστες
• Τα κυριότερα τουριστικά προϊόντα
• Την αντιστοιχία υπηρεσιών διαμονής και τουριστών
• Την 24ωρη διαδικασία ενημέρωσης και παρακολούθησης λογαριασμών
• Τα σύγχρονα θέματα εξυπηρέτησης
• Τα συστήματα διαχείρισης (PMP)
• Τις βασικές αρχές λειτουργίας υποδοχής
• Τις βασικές αρχές πωλήσεων,
• Τις βασικές αρχές αύξησης πωλήσεων
• Τη χρήση νέων τεχνολογιών στην υπηρεσία υποδοχής
• Την Ξενοδοχειακή διοίκηση και βασικές αρχές λογιστικής
• Το τμήμα της υποδοχής
• Υπηρεσία Υπνοδωματίων

Διδακτικές Ενότητες

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες 7 ενότητες:
• Εκπαίδευση υποδοχή
• Κρατήσεις
• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Τεχνικές αύξησης πωλήσεων
• Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών και υπηρεσιών
• Διαχείριση παράπονων
• Νέες τεχνολογίες και υπηρεσία υποδοχής

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο “Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης πελατών” απευθύνεται σε υφιστάμενους υπαλλήλους υποδοχής/εξυπηρέτησης πελατών ξενοδοχείων και άλλων τουριστικών επιχειρήσεων Επίσης απευθύνεται και σε έμπειρους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου στο συγκεκριμένο επάγγελμα και σε όποιον επιθυμεί να πιστοποιήσει τις γνώσεις του στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Ο/η καταρτιζόμενος/η μετά το πέρας του σεμιναρίου, λαμβάνει βεβαίωση παρακολούθησης με δυνατότητα πιστοποίησης, κατόπιν εγκεκριμένων εξετάσεων.

Share it!